ما ارتباطات و تجربیاتی ایجاد می کنیم که با هدف برند در هسته، رشد کسب و کار را شعله ور می کند.
رویکرد ما در طراحی هویت بصری برند، هدف برند را به سمت بالا به ارزش پیشنهادی برند، و پایین دست به ارتباطات آن میآورد.
ما با طراحی هویت بصری به نحوی کار می کنیم تا استراتژی های جدیدی برای رشد ایجاد کنیم که حول هدف برند آنها طراحی شده است.
ما هدف نام تجاری را از طریق کار تاثیرگذار در تمام نقاط ارتباطی زنده می کنیم.
ما هدف برند را به نوآوری های تجربه کاربر محور در طول سفر مشتری تبدیل می کنیم.
ما مدیریت برند را با علم و اجرا ترکیب می کنیم تا راه حل های بازاریابی متمرکز بر تبدیل ارائه کنیم.
زمانی است که شما را میشناسیم – برای جستجو در اطراف و چیزهایی در مورد گذشته، آینده، رویاها، آرزوها، برنامهها، تصورات، شکستها، رقابت، ارزشها، هدف، ماهیت، ظرفیت، آمادگی، و موارد دیگر…
ما از طیف وسیعی از متدولوژی ها، از جمله دو ابزار اختصاصی استفاده می کنیم:
نتیجه Discovery یک ارزیابی استراتژیک از نام تجاری است - همسویی بین موقعیت برند و اهداف تجاری، معیار برند در برابر رقبای مهم، اندازهگیری آگاهی و درک برند، ارزیابی کمپینهای تبلیغاتی و ارتباطی ، ارزیابی ارزشهای طراحی که هویت برند را پشتیبانی میکند و مجموعه نهایی توصیهها.
به طور خلاصه، وظیفه ما کشف ماهیت، جادو، فرمولی است که برند شما را به یک برند تبدیل می کند و آن را در مسیر شهرت و ثروت قرار می دهد.
برندها از درون به بیرون کار می کنند. آنچه در بیرون می بینید از آنچه در درون است معنا پیدا می کند. این برند روکشی نیست یا فقط در موارد خاصی دیده می شود. همه چیز را لمس می کند و همه چیز است. برند به همان اندازه که به شخصیت، تصویر و اهداف مربوط می شود، به افراد، محصولات و خدمات نیز مربوط می شود.
این بخش ایجاد دانش طرحی برای آینده برند ارائه می دهد. بنابراین، ما شروع به جمع آوری، تجزیه و تحلیل و تفسیر برای توسعه درک و بکارگیری بینش می کنیم.
مهم ترین نتیجه مرحله تعریف، استراتژی برند است. این چیزی نیست که به صورت مجزا ایجاد شود. منشأ آن در برنامه استراتژیک، به ویژه هدف، چشم انداز و مأموریت یک سازمان یافت می شود. استراتژی برند ، برند را با کلمات توصیف می کند - جوهر، ارزش ها، شخصیت، نحوه مدیریت روابط و ارزش پیشنهادی آن. در حالی که موقعیت استراتژیک تضمین می کند که برند چیزی اساساً متفاوت از رقبا است.