ویژگی های بارز آینده سازان نکو فکر در طراحی هویت بصری برند

انعطاف پذیری

​قابل چاپ و ریسپانسیو

انعطاف پذیری

تاثیر در اولین نگاه

ماندگاری در ذهن مخاطب

تاثیر در اولین نگاه

جذابیت در طراحی

زیبایی در مفهوم و اجرای برند

جذابیت در طراحی

طراحی مفهومی

مرتبط با نوع فعالیت برند

طراحی مفهومی

اصول و استاندارد های جهانی

طراحی مدرن

طراحی مدرن

زیبایی و اجرای تک رنگ

قابلیت تک رنگ

قابلیت طراحی تک رنگ

ایده پردازی در مفهوم و اجرا

خلاقیت

خلاقیت در طراحی

رنگبندی متناسب

متناسب با روانشناسی برند

رنگبندی مناسب
هدف برند
برگزاری کمپین های یکپارچه
بازاریابی عملکرد
نو آوری در تجربه برند
طراحی کسب و کار

Purpose-driven growth

رشد مبتنی بر هدف

ما ارتباطات و تجربیاتی ایجاد می کنیم که با هدف برند در هسته، رشد کسب و کار را شعله ور می کند.
رویکرد ما در طراحی هویت بصری برند، هدف برند را به سمت بالا به ارزش پیشنهادی برند، و پایین دست به ارتباطات آن می‌آورد.

هدف برند

تعریف عمل محور از ماموریت و ارزش های شما

بالا دست  Upstream

پایین دست  Downstream

نوآوری در تجربه برند

Brand Experience Innovation

Business Design​​​​​​​

طراحی کسب و کار

Integrated Campaigns​​​​​​​

Performance Marketing​​​​​​​

بازاریابی عملکرد

کمپین های یکپارچه

پیشنهاد ارزش  VALUE PROPOSITION​​​​​​​

ارتباطات بازاریابی  MARKETING COMMUNICATIONS

طراحی کسب و کار  Business Design​​​​​​​

ما با طراحی هویت بصری به نحوی کار می کنیم تا استراتژی های جدیدی برای رشد ایجاد کنیم که حول هدف برند آنها طراحی شده است.

کمپین های یکپارچه  Integrated Campaigns

ما هدف نام تجاری را از طریق کار تاثیرگذار در تمام نقاط ارتباطی زنده می کنیم.

نوآوری در تجربه برند  Brand Experience Innovation

ما هدف برند را به نوآوری های تجربه کاربر محور در طول سفر مشتری تبدیل می کنیم.

بازاریابی عملکرد  Performance Marketing

ما مدیریت برند را با علم و اجرا ترکیب می کنیم تا راه حل های بازاریابی متمرکز بر تبدیل ارائه کنیم.

قابلیت ها

Our teams are purpose-built around our client’s unique business challenges, and they bring multidisciplinary creative thinking to every stage of the engagement.

تیم‌های ما بر اساس چالش‌های تجاری منحصربه‌فرد مشتری ما ساخته شده‌اند و تفکر خلاق چند رشته‌ای را به هر مرحله از تعامل می‌آورند.

تماس با ما

How we work​​​​​​​

استفاده از یک فرآیند اثبات شده​​​​​​​ در طراحی هویت بصری

انجام بازبینی در نقاط عطف کلیدی و اطمینان از در دسترس بودن منابع، و مطابقت کار با استانداردهای کیفیت.
خدمات استراتژیک ما در طراحی هویت بصری به همه انواع پروژه ها می پردازد - مارک های جدید، تجدید یا تغییر موقعیت برند، نام تجاری کارفرما، استراتژی های خلاقانه، برنامه ریزی تبلیغاتی، محتوا و نقطه تماس. هر چالش سختگیری یکسانی را می طلبد.

​ایستگاه اول

اکتشاف

زمانی است که شما را می‌شناسیم – برای جستجو در اطراف و چیزهایی در مورد گذشته، آینده، رویاها، آرزوها، برنامه‌ها، تصورات، شکست‌ها، رقابت، ارزش‌ها، هدف، ماهیت، ظرفیت، آمادگی، و موارد دیگر…​​​​​​​
ما از طیف وسیعی از متدولوژی ها، از جمله دو ابزار اختصاصی  استفاده می کنیم:


  • ممیزی برند - کل کسب و کار، بیان بصری یا تمرکز واحد
  • تحقیق روی میز
  • جلسات گروهی تخته سفید
  • مصاحبه یک به یک
  • گروه های متمرکز
    ​​​​​​​
  • نظرسنجی Tellus: نام گویای همه چیز است. Tellus، یک ابزار نظرسنجی برای اولین بار در تلفن همراه است که راهی سریع و آسان برای جمع‌آوری بینش برند ارائه می‌کند تا مشتریان را قادر به ردیابی، درک، ارزیابی و بهبود روابط برند کند. 

  • نظرسنجی‌های HAY : برای جمع‌آوری بازخورد، ترجیحات و بینش کارکنان در مورد اینکه چه احساسی دارند و چه چیزی باید در بهترین حالت خود باشند، طراحی شده است.

نتیجه Discovery یک ارزیابی استراتژیک از نام تجاری است - همسویی بین موقعیت برند و اهداف تجاری، معیار برند در برابر رقبای مهم، اندازه‌گیری آگاهی و درک برند، ارزیابی کمپین‌های تبلیغاتی و ارتباطی ، ارزیابی ارزش‌های طراحی که هویت برند را پشتیبانی می‌کند و مجموعه نهایی توصیه‌ها.​​​​​​​

1

2

​ایستگاه دوم

تعریف استراتژی برند

به طور خلاصه، وظیفه ما کشف ماهیت، جادو، فرمولی است که برند شما را به یک برند تبدیل می کند و آن را در مسیر شهرت و ثروت قرار می دهد.​​​​​​​

برندها از درون به بیرون کار می کنند. آنچه در بیرون می بینید از آنچه در درون است معنا پیدا می کند. این برند روکشی نیست یا فقط در موارد خاصی دیده می شود. همه چیز را لمس می کند و همه چیز است. برند به همان اندازه که به شخصیت، تصویر و اهداف مربوط می شود، به افراد، محصولات و خدمات نیز مربوط می شود.​​​​​​​
​​​​​​​
این بخش ایجاد دانش طرحی برای آینده برند ارائه می دهد. بنابراین، ما شروع به جمع آوری، تجزیه و تحلیل و تفسیر برای توسعه درک و بکارگیری بینش می کنیم.

​​​​​​مهم ترین نتیجه مرحله تعریف، استراتژی برند است. این چیزی نیست که به صورت مجزا ایجاد شود. منشأ آن در برنامه استراتژیک، به ویژه هدف، چشم انداز و مأموریت یک سازمان یافت می شود. استراتژی برند ، برند را با کلمات توصیف می کند - جوهر، ارزش ها، شخصیت، نحوه مدیریت روابط و ارزش پیشنهادی آن. در حالی که موقعیت استراتژیک تضمین می کند که برند چیزی اساساً متفاوت از رقبا است.

مشاوره و ثبت سفارش
مشاوره و ثبت سفارش

What we offer​​​​​​​

آنچه ما ارائه می دهیم

جهت مشاوره رایگان در زمینه برندینگ و طراحی هویت بصری برند و یا جهت ثبت سفارش با ما تماس بگیرید ...

مشاوره و ثبت سفارش

The latest branding articles
جدیدترین مقالات

مسابقه بزرگ تلویزیونی
مسابقه بزگ تلویزیونی گرگ و میش
بازی گرگ و میش
مسابقه بزرگ تلویزیونی آینده سازان نکو فکر

مسابقه بزرگ تلویزیونی گرگ و میش

برای اولین بار در ایران در 39 قسمت مهیج و رقابت بین 24 تیم 10 نفره

جهت شرکت در این مسابقه بزرگ ثبت نام کید

ثبت نام

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش